Siiri Vallimäe
Töötan koolipsühholoogina ja õpetajana ning olen 2 lapse ema. Teadveloleku metoodikat olen kasutanud ca 7 aastat ja seda nii rehabilitatsioonikeskuses, Rajaleidja psühholoogina, lapsevanemana kui muidugi igapäevases koolitöös.
Kogemuskotta on oodatud nii õpetajad kui lapsevanemad, keda huvitavad nõuanded ja kogemused õpi- ja käitumisraskustega laste toetamisest teadveloleku metoodika abil. Harjutades õpiraskustega laste klassis Vaikuseminutite harjutusi kümnel korral, kasvas laste
tähelepanu kasutamise võime märkimisväärselt (uuring J. Peeba magistritöö raames) ning kogemuskojas saab kuulda ka sellest kogemusest võrsunud nõuandeid.
KOGEMUSKODA: Kuidas toetada õpiraskustega last läbi Vaikuseminutite harjutuste
- mida meil on õppida maailmas läbiviidud uuringutest?
- mida saavutasid õpilased harjutusi praktiseerides, ülevaade Eestis läbiviidud uuringust
- mida tasub „keeruliste“ lastega töötades arvesse võtta
- kuidas saavad õpetaja ja lapsevanemad toetada õpi- või käitumisraskusega last?
- Vaikuseminutite harjutused ja igapäevane koolielu – näited elust enesest, ausalt ja praktiliselt